2012. március 30., péntek

8.fejezet.


Melany .
         
- Ez , még mindig az én kocsim . - morogtam amint beültem . - És mi a jó isten volt ez az előbb ?!- fakadtam ki , mert valami volt az tudom . És az az ember olyan ismerős volt , az arca és a hangja mintha láttam volna valahol , már . De nem emlékszem rá , hogy hol.
- Semmi . Jobb ha erről nem tudsz semmit .
- Kösz , de baszd meg már késő , nem gondolod , hiszen az én kocsimat vezeted , és valami behajtásra viszel engem . Alex , beszélj vagy isten bizony meglőlek .- kiáltottam .
- Azzal a fegyverrel ami nálam van ?- fordult felém , kacér mosollyal az arcán , mintha semmi sem történt volna . Mintha pár perccel ezelőtt, még nem akartam volna megölni , vagy épp valami örült feladatott adott neki , ahogy nekem is el kell mennem .  De hiszen semmi közöm ehhez a hülye Latin Vér-vonalhoz. Nem vagyok , se tag, se szóvivő , semmilyen közöm sincs hozzájuk. Nekem miért is kell ezzel a barommal együtt mennem . Oda . A nem tudom hova .
- Ne becsülj alá . Megszerzem és meg teszem .- mondtam , pár perc elmélkedés után.
- Talán , nem becsüllek alá. - mondta , mikor egy nagyot fékezett . Teljesen váratlanul ért , ezért a kezemmel támasztottam meg magam , hogy ne zuhanjak át a szélvédőn.
- Addig nem szállsz ki , még nem beszélsz !- gyors voltam , mikor épp ki akart szállni , meg ragadtam a nadrágjából kiálló fegyveremet és rá szegeztetem . Egyenesen szembe nézet a fegyverrel.
- Előbb akarod , megtenni mint Hector ?- kérdezte , de nem mozdult.
- Simán , ha nem beszélsz . - nem engedtem , tartottam felé a fegyvert.
- Mit akarsz tudni ?- mondtam , amit vissza csukta az ajtót és rám nézet .
- Elsőként is , ki az a Hector ? - tettem fel első kérdésem , miközben elhelyezkedtem úgy , hogy lássam is az arcát , és ne is nyomjam a képébe a fegyvert teljesen .
- Ő az főnök , az egész Latin Vér-vonal főnöke , ő tőle kapod a feladatot és az elő léptetést is .
- Ohh még elő is léptett...de édes ...mivé talán gyilkossá?!- ezt annyira nem tudtam kihagyni .
- Azzá is .- na a mosolyom azonnal lehervadt.
- Második kérdésem , mi ez az egész ? Miért kellek , miért vagyunk itt ?
- Sok ez , egy kérdésnek . Nem gondolod ?!
- Ne kérdez , válaszolj .
- Nem ,tudom . Jobban szeretném ha nem lennél itt. És ha nem csinálom meg amiért ide jöttünk nem sokára meg nézhetünk milyen alulról a föld. - mondta és mit sem törődve a fegyverre amit a kezembe tartó . Kiszállt a kocsiból és beviharzott a kapun.
-  Mi a rák !?- kiáltottam fel . És már  utána is futottam . - Nem fejeztem be.- mondtam ahogy a háta mögé értem .
- De én igen -válaszolta.- Tedd le a fegyvert .- parancsolt .
- Nem teszem .- vágtam rá . Szigorúan nézet rám épp mondani akart valamit , mikor az ajtó kicsapódott és egy kis férfi lépet ki rajta , mögötte egy másik pasassal . Ő se volt sokkal nagyobb nála . Nem valami izom agyak . - állapítottam meg magamban .
- Alex .- lepődött meg , és ahogy láttam meg is ijedt.
- Blake , parancsom van . Még hozzá , hogy most oda adod a tartozásod , vagy kicsavarom az agyadat és megetettem a kutyáiddal ?- lépet elé Alex , fenyegetően . Nem csodálom , hogy a pasas beszart elég más volt , abban a percben . Mint eddig láttam . Habár eddig csak veszekedtünk és kiabáltunk . Bosszút forraltunk egymás ellen .
- De még , nincs meg az egész .- dadogta ott Blake.
- Bíííb , ez nem jó válasz .- ragadta meg az ingénél és emelte fel a nála két fejjel kisebb férfit . - Nekem , most kell a pénz . Érted ? -  mintha csak egy rongy baba lenne , úgy rázta .
- Holnap , ígérem holnap megadom .- makogtak szegény.
- A-a . Most van húsz perced, hogy a kezembe add a tartozásod . Gyerünk , még kedves vagyok.- dobta a földre a férfit , aki a házba rohant. Alex, csak felém fordult . Nekem mintha megfagyott volna a kezem a fegyverrel együtt. Csak álltam és felé tartottam ahogy az előbb is . Kő lettem .
- Szóval ez lennél te !- mondtam .
- Ez.- helyeselte .
- Egy idióta , fasz aki ha kérik ugrik , megy és embereket fenyeget halálra , néhány papír pénzért ami a nagy Hector mesternek kell. Aki nem mellesleg , egy kertén pöcs. - nem tudtam leállítani magam , túl sok volt ez nekem .- Még hozzá a Latin Vér- vonal is egy faszság , idióta állatok akik beállnak , hogy könnyebben megölhessék magukat. Hé , egyszerű lenne ,ha a fejedhez szorítanád a fegyvert és meghúznád a ravaszt .- állj már le Melany . - motyogtam magamnak oda bent .
- Te ezt nem érted . Miért is értenéd ? A szőke hajad , a gazdag seggeddel , mit értesz te az életben semmit. Mindened megvolt , meg van . Semmiért nem kell küzdened , harcolnod , hogy megvehesd ,megszerezd . Egyszerűen a formás gazdag segged elé helyezték. - kiabálta a szemembe és indult meg felém , a szemébe düh áramlott.- Csak , hogy nekem mindennél küzdenem kelet. Nekem védenem kell a családom , a testvéreim és az anyámat. Nekem benne kell lennem a Latin Vér- vonalban . És ha csak úgy fejbe lőném magam , akkor azzal kinek segítek , kit védenék meg ? Senkit így , csak a mély verembe lökném őket . Nem tehetek mást , csak teszem amit mondanak nekem .- állt meg pontosan a fegyvernél, mellkasába fúródott a fegyver csővel. 
- Azt hiszed , azért mert gazdag vagyok , még az életem is csili- villi ?- szegeztem neki a kérdésem .
- Miér nem ? Miért harcoltál eddig , amiért küzdened kellet , amit nem tettek eléd?- nézet a szembe , barna szemeivel. 
- Magamért . - válaszoltam neki.- Magamért , küzdenem kellet. Ahogy végig néztem a családom halálát , a szemem láttára haltak meg , a vérembe ivódót a látvány , a sikolyuk , a kérlelésük, minden . Küzdenem kellet , hogy ne ugorlak a mély szakadékba , hogy ne kössem fel magam , hogy ne legyek őrölt. Az egész életemet eddig én építettem fel , én tettem ilyenné , én csináltam a falat , a védelmet magam köré , én voltam és nem más. Talán mert gazdag szőke picsa vagyok , ahogy azt te a Mexicói szemeddel látod . - néztem fel a szemébe újra. - Még se vagyok az , más vagyok. Mint ahogy látod .- mondtam , inkább suttogtam .
- Ennyim van .- Blake , reszkető hangja zavarta meg a csevejünket , nem mintha baj lenne. Alex , mélyen a szembe nézet , majd megfordult és kivette Blake kezéből a pénzt, inkább kikapta. Majd számolni kezdte. Mélyen , és gyorsan át futott az egész pénz kötegen . Nekem , még soknak is tűn
ahogy láttam . Nem volt kevés az biztos , de ahogy Alex , felnézet Blakere úgy éreztem elég se volt az a pénz amit a kezébe adott.
- Ez nem elég , még kevés is .- morogta és a képébe dobta a pénzt.
- De hiszen , csak ennyim van , ennyit tudok adni,ma .
- És szerinted ,ez érdekli Hectort , hogy te mennyit tudsz adni neki, ma . Ő az egészet akarja és most . Nem holnap , nem azután , hanem ebben a percen . Ma .- mint egy örült gengszter.
- Mit tegyek , Alex. Nem tudok varázsolni , nem tudok annyi pénzt , ebben a percben össze varázsolni és vissza fizetni neki. Segíts nekem , kérlek .- könyörgött a törpe pasas.
- Sajnálom , ez nem a segély szervezet . Kérem most a pénzt .- indult meg felé megint Alex, mire ő csak hátrált és hátrált. Amíg csak tudod .
- Manuel , most !- kiáltotta el magát Blake , én nem tudtam , mi fog történni . De puffanásokra kaptam fel a fejem , valahonnan lőttek , de honnan ? Nem vagyok én mester lövész , hogy tudjam is meg lőni is tudtak . Megdermedve álltam és figyeltem , hogy honnan jönnek a dörrenő hangok.
Istenem , mit keresek én egyáltalán itt . Nem akartam ilyen helyre , ilyen emberekhez közel lenni . Egyszerűen , egy egyszerű és könnyű életet akartam . De ez nem az . Nagyon nem .
Éles , fájdalmas , lökést éreztem a hasamba , a kezemben lévő fegyvernek a ravaszét önkénytelenül húztam meg és hallottam ahogy valaki szitkozódva felkiált.
- Mi a fasz volt ez !?- hallottam meg Alex kérdését. De a fegyver kizuhant a kezemből és éles robajjal ért földet, a kezemet a hasamra kaptam ,szemel is oda néztem , erős piros folt kezdet el megjelelni a felsőmön ami egyre inkább nagyobb és nagyobb lett. De a fájdalom is .
Felfogtam , mi történt .Meglőttek.
Lábaim feladták magukat és térdre rogytam .
- Alex.- szóltam hangtalanul felé. - Azt hiszem , a harcnak itt a vége  .- motyogtam össze vissza mindent , mikor már a térdeim is feladták magukat és zuhanni kezdtem a kemény talaj felé. Csak hogy a kemény becsapódás nem jött, helyette valaki magához húzott .
- Hé , mujer . - hallottam meg Alex, lágy , és édes érzéki hangját. Küzdeni akartam , hogy rá nézzek , de a szemem valahogy nem akarta ezt nekem megengedni , minél inkább csak csukódott le és nyelte el a sötétség. - Ezt most , nem hagyom . Még nincs vége a harcnak , még nem szabad. - utoljára ezeket  a szavakat hallottam tőle , még mosolyra is húzott a szám éreztem . De már nem tudtam küzdeni , elgyengültem és feladtam , hagytam , hogy végig söpörjön rajtam a sötétség vihara , és mélyen a sötétbe taszítson engem .
Egyedül a sötét verem aljában , ahogy csak én lebegek a semmi közepén , csend honol és béke . Egy állom hely , ami titkos térképre van lefestve a helye . És néha egy ember előtt tárják fel. Előttem feltárták , ennek a helynek a titkát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése